ninthrevolver:

siobhanchiffon:

Some style notes for Kasey and Jasper!

UGh UR SO AMAZING ALL THE TIME WHAT THE HECKIE!!! SCREAMS AT U IN SKYPE CALL SCREAMS AT U ALL THE TIME *- **** YA SO AMAZE DUDER!!!! PAPS YA ART CRIES A LOT 
All of the outfits are EN POINTe !!!!!! ON POINT WHATEVER!!!!!! ! ! SO GOOOOD! THEYIR FACES TOOO ;_ ;
Zoom Info
ninthrevolver:

siobhanchiffon:

Some style notes for Kasey and Jasper!

UGh UR SO AMAZING ALL THE TIME WHAT THE HECKIE!!! SCREAMS AT U IN SKYPE CALL SCREAMS AT U ALL THE TIME *- **** YA SO AMAZE DUDER!!!! PAPS YA ART CRIES A LOT 
All of the outfits are EN POINTe !!!!!! ON POINT WHATEVER!!!!!! ! ! SO GOOOOD! THEYIR FACES TOOO ;_ ;
Zoom Info
ninthrevolver:

siobhanchiffon:

Some style notes for Kasey and Jasper!

UGh UR SO AMAZING ALL THE TIME WHAT THE HECKIE!!! SCREAMS AT U IN SKYPE CALL SCREAMS AT U ALL THE TIME *- **** YA SO AMAZE DUDER!!!! PAPS YA ART CRIES A LOT 
All of the outfits are EN POINTe !!!!!! ON POINT WHATEVER!!!!!! ! ! SO GOOOOD! THEYIR FACES TOOO ;_ ;
Zoom Info

ninthrevolver:

siobhanchiffon:


Some style notes for Kasey and Jasper!

UGh UR SO AMAZING ALL THE TIME WHAT THE HECKIE!!! SCREAMS AT U IN SKYPE CALL SCREAMS AT U ALL THE TIME *- **** YA SO AMAZE DUDER!!!! PAPS YA ART CRIES A LOT 

All of the outfits are EN POINTe !!!!!! ON POINT WHATEVER!!!!!! ! ! SO GOOOOD! THEYIR FACES TOOO ;_ ;

spartadog:

Did this for my friend the other day to help her drawing horse legs, but I figured it would be helpful to a lot of people. There are a few things like this floating around but -shrug- Why not lol
Art (c) me

spartadog:

Did this for my friend the other day to help her drawing horse legs, but I figured it would be helpful to a lot of people. There are a few things like this floating around but -shrug- Why not lol

Art (c) me

haldrauve:


"You’re a grown man now, Bianchi. Why not start behaving like one?”


Introducing Arno Silvestri, a new OC of mine. He’s Boss Ptero’s uncle, and also his advisor and lawyer. Arno doesn’t live with the Neros, but in the city with his wife and child…This is unfortunate for the rest of the family, since he happens to be the only known person who can suppress Bianchi’s crazy behavior with his mere presence. Bianchi dislikes him intensely and often calls him a “scaly sleazeball” or “hairy eight-eyed hell-beast”, but for some reason can’t actually mess with him.

haldrauve:

"You’re a grown man now, Bianchi. Why not start behaving like one?”

Introducing Arno Silvestri, a new OC of mine. He’s Boss Ptero’s uncle, and also his advisor and lawyer. Arno doesn’t live with the Neros, but in the city with his wife and child…This is unfortunate for the rest of the family, since he happens to be the only known person who can suppress Bianchi’s crazy behavior with his mere presence. Bianchi dislikes him intensely and often calls him a “scaly sleazeball” or “hairy eight-eyed hell-beast”, but for some reason can’t actually mess with him.

Anonymous asked:

I love your art work so much :3 I was just wondering, how do you pick your colors? they are just so beautiful and unique and UGH i cant do colors and it pains me

lemonteaflower:

its about time i try to explain this as the obviously unprofessional i am. 

i just pick colors depending on my mood, there are colors that look colder and warmer, so i take advantage of that 

image

do you feel the colors. you gotta feel them. 

then it’s time to pick the best colors for your piece, aka AVOID THESE IF YOU CAN. 

image

sometimes they work tho, but why pick those when you can pick these

image

they give you cuter colors and better color palettes.

remember to feel how warm or cold or neutral you want anything to look. 

image

that’s better looking than the MS Paint default palette. after some time you will be able to choose nice colors, give it a try. (you can also make a new layer with a solid color and set it to Overlay and it should help). 

image

then the shading comes in, you’ll eventually realize some colors look better with others. BUT PLEASE PLEASE AVOID SHADING WITH BLACK/GREYS OR MAKING LIGHTS WITH WHITE.

image

ew that looks so simple, why do that when yOU COULD BE SHADING WITH COLORS TOO??? 

image

image

yeah that looks more lively. 

i really like colors and that’s why i experiment with them a lot so to fully understand them you could either learn on your own by trying (like me) or you could take color classes, which is good too because they will teach you about other important stuff like this 

image

but basically its just 

image

don’t take me too seriously because i just fool around with colors hnnn. u3u